Saturday 8 March 2014

Perisian ' Jangan Tidur ' (Don't Sleep)

Don't Sleep screenshot 1 - The main window of Don't Sleep allows you to choose the actions you want to block.
Jangan Tidur (Don't Sleep) adalah aplikasi kecil tetapi berkuasa yang menghalang komputer anda daripada menutup (Shutdown) atau memulakan apa-apa tindakan kuasa (Restart) - lain yang berkaitan.

Program ini tidak memerlukan sebarang pemasangan, jadi ini bermakna ia adalah mudah alih. Dalam erti kata lain , penyertaan pendaftaran Windows anda akan kekal tidak berubah , tetapi anda juga boleh meletakkan alat pada peranti luaran dan berjalan pada mana-mana komputer yang lain.

Antara muka pengguna Jangan Tidur terdiri daripada satu tetingkap kecil di mana anda boleh memilih anda "menyekat" keutamaan - siap sedia, siap sedia hibrid atau hibernasi , penutupan blok, log keluar, screensaver atau mematikan monitor.

Tambahan pula, anda boleh menjadualkan "menyekat" tugas pada tarikh dan masa tertentu , dan juga memilih tindakan - keluar dan berhenti menyekat , keluar dan penutupan , keluar dan penutupan agresif , keluar dan siap sedia atau hibernasi, melumpuhkan menyekat.

Selain itu, anda boleh menetapkan tamat masa skrin , dan juga sebagai satu masa untuk aplikasi memulakan berjalan. Plus , anda boleh mengakses beberapa utiliti Windows seperti 'Task Manager ' dan ' Power Config ' .

Jangan Tidur menggunakan jumlah yang sangat rendah sumber sistem . Walaupun ia adalah mudah untuk digunakan walaupun oleh individu yang tidak biasa dengan jenis program , tidak ada fail bantuan tersedia ( misalnya, untuk menjelaskan perbezaan di antara ' penutupan ' dan ' penutupan agresif ').

Semua dalam semua, Jangan Tidur menyediakan penyelesaian yang baik untuk apabila komputer dimulakan semula secara automatik atau memasuki sebuah negara terbiar. Kami mencadangkan ia .

Anda boleh  muat turun aplikasi ini Disini 

#Atikel Asal

1 comments:

babyfacebabik said...

Stainless Steel Spade #1 Titanium Magnetic Stand
Stainless steel spade #1 다파벳 Titanium Magnetic Stand. Stainless steel spade 2020 edge titanium #1 gaggia titanium is a unique design that will enhance the craftsmanship of the titanium keychain craft.$37.95 · ‎In stock titanium price

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More